wtorek, 22 września 2015

Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie możliwa katastrofa Rafał Kosik

Chciałam was jeszcze poinformować, że mamy już ponad sto postów na blogu ;) A dokładnie ten jest 102 postem :)))))
Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najlepsza książka jaką czytałam. Zagmatwana, tajemnicza, mądra i przede wszystkim śmieszna.

Książka opowiada o trójce przyjaciół: Felixie, Necie i Nice. Każdy z nich ma inne zainteresowania, które pomagają im w życiu codziennym. Mają wiele przygód, ale ta która przeżywają podczas pobytu nad morzem przerasta ich myśli. Podejmują się odkrycia tajemnicy wielkiego pierścieni, który znajduje się w paru miejscach w Polsce. Lecz nie wszystko idzie po ich myśli, bo przenoszą się w czasie o mniej więcej 100 lat...
To tylko 1/8 przygód tych nastolatków. Jeśli jesteście ciekawi jakich to koniecznie przeczytajcie tą cudowną książkę, która umie przekonać do science fiction nawet mnie, bo nigdy nie miałam chęci do czytania tego typu książek :) Chciałam jeszcze dodać, że to jest druga część przygód tych bohaterów (będzie recenzja 1 części). Po prostu musicie przeczytać to arcydzieło :)
Ilość stron: 532
Wydawnictwo: Powergraph
Rok wydania: 2005
Cena: ok. 40 zł
Ocena: 100/10 :D
Pozdrawiam,
Madzia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz