wtorek, 9 czerwca 2015

Mikołajek Rene Goscinny & Jean-Jacques Sempe

Książka zawiera 19 opowiadań z życia Mikołajka, którego wszyscy znają. "No bo co w końcu kurczę blade" pewnie powiedziałby Mikołajek :) Wszystkie opowiadania czyta się z uśmiechem na twarzy, a czasem nawet płacze się ze śmiechu. Nie wiem, które opowiadanie podobało mi się najbardziej, bo każde miało coś wyjątkowego i bardzo ciekawego. Nie zabrakło w tej części opowieści o szkole chłopca, przyjeździe Dżodżo - francuskiego ucznia i ucieczki z domu. Gorąco polecam wam tą jak i inne książki o Mikołajku nie tylko do samodzielnego czytania, ale także do opowiadania innym :)
"Kiedy tak myślałem sobie o tym wszystkim i układałem te fajne historie, zapomniałem o dzienniczku i szedłem bardzo szybko. Ale teraz coś mnie znów dusiło i pomyślałem, że lepiej byłoby odejść od razu i wrócić za wiele lat, ale zrobiło się już ciemno, a mama nie lubi, żebym był tak późno na dworze. Więc wszedłem.
Ilość stron: 166
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Rok wydania: 1996
Cena: ok. 25 zł
Ocena: 10/10
Jak tam powrót do szkoły?
Magda ;)
PS Zapomniałam o przepięknych obrazkach w środku :)





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz