czwartek, 11 czerwca 2015

Książka pod tytułem Robert Trojanowski #4

Dzisiejszy post z Książką pod tytułem będzie związany ze szkołą (która za niedługo się kończy), będą dwa zadania zrobione przy użyciu koralików do układania różnych wzorów i kształtów, ale także będzie zadanie związane z moim wyjazdem do Skansenu nieopodal Kielc :)  Bardzo dobrze bawiłam się przy robieniu tych zadań. 4- ty post 4-ry zadania i do tego czwartek :) 
Mam nadzieję, że spodobają się wam także zdjęcia, które robiłam już na polu, bo jest taka piękna pogoda i trudno nie skorzystać :)

Pierwsze zadanie zrobione przy pomocy kulek


Wycięłam parę budynków i napis z biletu do skansenu wsi kieleckiej




Kolejne zadanie z koralikami :)



Nauczyciel przed ugotowaniem :)
Nauczyciel po ugotowaniu :)


I na koniec pozdrowienia z pięknymi stokrotkami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz