niedziela, 20 grudnia 2015

Książka pod tytułem tom II Robert Trojanowski #13 Merry Christmas

Dziś odcinek o charakterze świątecznym. Zapraszam!


Wiem, że miałam zrobić ksero, a przede wszystkim wyciąć. Nie miałam jednak ochoty tego robić (to w końcu moja książka), więc tylko pokolorowałam krasnoludka i napisy. 
#CHRISTMAS






 
 
<-Co ja mogłabym dać Mikołajowi?
Oczywiście KSIĄŻKI!!!
Na dodatek książki o jego imienniku. Cała strona jest w kolorystyce zielono-czerwonej i oczywiście postawiłam aniołka.

Zadanie to zrobiłam już ->
jakiś czas temu na inny odcinek, ale stwierdziłam, że tu się bardziej nada. Tutaj również miałam coś wyciąć, ale te wycięte rzeczy gubią mi się i jaki jest tego sens? Kredki i mazaki poszły w ruch!


 
 No i ostatnie zadanie. Miałam zaprojektować własny znak drogowy, więc postanowiłam stworzyć znak "Uwaga Mikołaj". Pokolorowałam całą stronę, zakleiłam słońce księżycem i to tyle.


au revoir (francuski)
Klaudia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz