sobota, 19 grudnia 2015

Dziennik Cwaniaczka Biała gorączka Jeff Kiney

Dziennik cwaniaczka. Biała gorączka
Matras
Kiedyś napisałam, że nie będzie więcej recenzji "Dziennika Cwaniaczka", bo ciężko się go recenzuje, ale jest to jedna z niewielu książek, których akcja dzieje się w zimę. Tak na marginesie to moja ulubiona część tej serii. Najbardziej podobała mi się akcja z "Śnieżycą stulecia", przez, którą Greg razem ze swoją upiorną rodziną został odcięty od świata. Kiedy przeczytałam zakończenie tej historii dosłownie skręcałam się ze śmiechu. Tak jak mówiłam ciężko się recenzuje, więc recenzja będzie krótka, ale za to postaram się, aby w tygodniu świątecznym pojawiło się kilka recenzji :).
Ilość stron: 224
Wydawnictwo: Nasza księgarnia
Rok wydania: 2012
Cena detaliczna: 24,90 zł
Ocena: 9/10
näkemiin (fiński)
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz