niedziela, 27 września 2015

Więcej czadu dla mamy Thomas Brezina

Więcej czadu dla mamy! - Brezina Thomas
Smyk
Postanowiłam wam wytłumaczyć kolejny powód dla którego Książka pod tytułem tom II nie może się pojawiać tak często. Komputer mi nawala i jest z nim naprawdę źle, dlatego muszę pisać posty gdzie indziej co bardzo utrudnia mi życie. Ale przechodząc do recenzji. Jest to piąta część przygód Lissi i Tinki. Mama dziewczynek, a właściwie mama Tinki jest strasznie staromodna. Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że staromodni rodzice = obciach. Dziewczynki dowiadują się, że ich mama będzie opiekunką na wycieczce szkolnej. Postanawiają zmienić mamę,co nie wychodzi im najlepiej. Poza mamą moją oczywiście inne problemy jak bracia czy państwo Templiccy. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale nie mogłam znaleźć innego :).
Ilość stron: 148
Wydawnictwo: Egmont
Rok wydania: 2006
Cena detaliczna: ok. 20 zł
Ocena: 10/10
zbogom (bośniacki)
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz