niedziela, 23 sierpnia 2015

Książka pod tytułem tom II Robert Trojanowski #8 Bo dziewczyny lubią brąz

Jak się pewnie domyślacie motywem przewodnim tego odcinka będzie kolor brązowy. Pomysł na tytuł tego odcina wzięłam z jednej ze starych piosenek.

Pierwszym zadaniem, które wykonałam jest goryl, któremu trzeba zaprojektować koszulkę. Ale odcinek jest o pewnym kolorze, więc pokolorowałam go na brązowo. Koszulka ma napis: I'm a BAD BOY, czyli: Jestem złym chłopcem. Pokolorowałam ją w powiedzmy kosmos z fioletowymi ramiączkami. Dorysowałam też błyskawicę przy głowie goryla. Na koniec pokolorowałam napis GORYLOWI i to tyle.


Następne zadanie było bardzo proste, po prostu pokolorować. Zrobiłam to (oczywiście na brązowo). Przypinany ogon bardzo  skojarzył mi się z Kłapouchym z Kubusia Puchatka, bo jemu zawsze odpadał ogon. Co prawda Kłapouchy był granatowy, ale co tam. dorysowałam ogonowi kokardkę, którą zawsze miał ogon bohatera. No i to wszystko.

W następnym zadaniu trzeba było zapleść warkocze. Pokolorowałam naszą  fryzjerską modelkę i zaczęłam plecenie. Napletłam się już bardzo dużo. Pod liniami do przecięcia był napis "PLEĆ 3 PO 3" Albo ja coś źle zrozumiałam, albo był błąd druku. Brakowało trzech pasków ale jakoś sobie poradziłam :).


To zadanie było chyba skierowane do chłopców :(. Mam o wiele dłuższy warkocz, niż ten tutaj. Zadanie tak czy siak zrobiłam. Pokolorowałam warkocz, napis WARCZĄCY WARKOCZ, no i oczywiście WWRRRR. Nie wycięłam go, ani nie przypięłam, bo tak jak mówiłam jest mi to zbędne.

No i ostatnie zadanie. Cała strona jest brązowa. Nie znam nikogo, kto ma takie mieszkanie. Ale przechodząc do zadania, pokolorowałam ścianę, drzwi i podłogę, ale wcześniej dorysowałam panele. W zadaniu trzeba było przeciąć linie i otworzyć drzwi, oczywiście to  
zrobiłam.

وداعا (arabski)
Klaudia
PS: Jestem naturalną brunetką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz