czwartek, 27 sierpnia 2015

Książka pod tytułem Robert Trojanowski #11


Nie przecięłam żaby tylko napis
Tym razem post związany ze szkołą, która za niecały tydzień się zaczyna. Chciałam was także poinformować, że kupiłam trzeci tom Książki pod tytułem i będą pojawiać się z niej posty i będę robić to tak: w jednym tygodniu w czwartek tom I, a w drugim tom III :) Zazwyczaj nie będę robić tych "rozpisanych" postów, bo nie będę miała na to czasu i ten post także taki nie będzie, bo musiałam pokupować wszystkie rzeczy do szkoły i ogólnie zrobić wszystkie rzeczy organizacyjne przed szkołą :) Klaudia pomagała mi zrobić te zadania :) Bez dłuższego przedłużania,
Zaczynajmy!
Madzia :)
To ma być Żabo - Kaczor :D (średnio go przypomina)

Kiedy przechodzimy do kolejnej klasy przeskakujemy na wyższy level





Liścik wytnę jak zacznie się szkoła :)
Opis nauczyciela ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz