sobota, 8 sierpnia 2015

Baśniobór Brandon Mull

Empik
Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w Liebster Blog Award

Nr 1 wśród przeczytanych przeze mnie książek. 
Od razu przejdę do recenzji. 
Bohaterami tej książki jest rodzeństwo, Kendra i Seth. Ich rodzice wyjeżdżają na dwa tygodnie, więc dzieci zostają u dziadka, który wita ich całą masą zasad. Dziadek aby dzieci się nie nudziły daje im kluczyk, a oni mają szukać dziurek na nie i kolejnych kluczyków. Zabawą bardziej zainteresowana jest Kendra. Gdy rozwiązuje zagadkę otwiera dziennik i znajduje tam tylko dwa wyrazy: Wypij mleko. Gdy dzieci je wypiły mleko zobaczyły magiczny świat, który zmienił ich na zawsze. Zapomniałam wspomnieć, że chłopiec padł ofiarą pewnej wiedźmy..., a potem wróżek... i jeszcze demona... Ale nie chcę powiedzieć za dużo :) CO odkryły dzieci, czy ocalą dziadka i co ma z tym wspólnego kura? Dowiecie się gdy przeczytacie tę cudowną książkę. PS: Są kolejne części :)
Ilość stron: 344
Wydawnictwo: W.A.B.
Rok wydania: 2011
Cena: ok. 30 zł
Ocena: 100/10 (przepraszam, ale musiałam)
Jednak nie będzie informacji o Dariuszu Rekoszu :(
Klaudia

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Baśniobór i Mulla, mimo że książka bardziej skierowana do młodszego czytelnika to mnie oczarowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej książce :D Ale miło poznać ;)
    http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, zapraszam do siebie jestem tutaj nowa. Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń