niedziela, 6 grudnia 2015

Książka pod tytułem tom II Robert Trojanowski #12 Black & white


Dzisiejszy odcinek będzie czarno-biały. Nie mam pojęcia skąd wziął mi się ten pomysł, ale zadania wyszły fajnie, więc zaczynajmy. 




Najpierw całość pokolorowałam, co nie jest moją mocną stroną, ponacinałam paski i zrobiłam fryz. Chodziło o włosy, ale mi najbardziej podobają się usta, są takie...nietypowe. Dziewczyna jest taką buntowniczką, na co wskazuje jej wygląd.



Zadanie, które zrobiłam jako ostatnie. Oczywiście pokolorowałam motylka, jest on w smutnych kolorach, ale w tym odcinku nie mogło być inaczej.Później dorysowałam trochę serduszek (oczywiście czarnych). Na koniec zrobiłam wydzierankę z gazety i ją tu przykleiłam.

Mało wymagające zadanie. Pokolorowałam coś, trochę ozdobiłam stronę i to tyle.




No i ostatnie zadanie. "Zacznij pisać książkę". Przyznam szczerze, że taka książka naprawdę miała powstać i już ją zaczęłam, ale wtedy popsuł mi się komputer, na którym była zapisana. Moja książka nazywa się "Pamiętniki wojowniczki". Nie z zdradzę o czym miała być, bo może kiedyś na prawdę zostanie wydana. Ozdobiłam stronę, oczywiście na czarno, biało i szaro. Strasznie podoba mi się motyw z robieniem kropek, więc także tutaj musiały się znaleźć :).

adiaŭ (esperanto)
Klaudia (Kimcia) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz