sobota, 14 listopada 2015

Dzienniki Nikki Zapraszam na party! Rachel Renée Russell

Dawno nie było recenzji, ale ja nie przestałam czytać. W każdy wtorek i piątek razem z Madzią chodzimy do biblioteki, aby wymienić książki. Ostatnio przerzuciłam się na krótkie książki typu "Kapitan Majtas", "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai", czy właśnie "Dzienniki Nikki". Jest  druga część, a ja przeczytałam pięć pierwszych tomów. 
cdp.pl
Zbliża się Halloween, a Nikki chce zaprosić Brandona na imprezę. Pragnie to zrobić również McKenzie, która według Nikki to zrobiła. Chloe i Zoe starają się nie doprowadzić do rozpaczy przyjaciółki postanawiają wprowadzić plan "Przyszłam na imprezę z muzykiem" (czy jakoś tak). Plan kończy się tragedią z winy McKanzie, która stawia dziewczyny i innych członków ekipy sprzątającej w dość ciężkiej sytuacji. Jak się to skończy, co myślał Brandon i czy impreza nie okaże się totalna katastrofą? Dowiecie się czytając tą książkę :).
Ilość stron: 284
Wydawnictwo: Akapit Press
Rok wydania: 2012
Cena: ok 30 zł
Ocena: 10/10
sbohem (czeski)
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz