niedziela, 18 października 2015

Książka pod tytułem tom II Robert Trojanowski #11 Gwiazda, krowa i palec


Mam straszny problem ze zrobieniem tego posta. Dawno nie było Książki pod tytułem, więc zaczynajmy.

Zrobienie pierwszego zadania było dosyć proste. Pokolorowałam dłoń, dorobiłam gwiazdkę i serduszko, nakleiłam naklejki i to tyle. Na dodatek podczas robienia zdjęcia do kartki przyłożyłam swój palec wskazujący. Mam nadzieję, że wam się podoba i jedziemy dalej :).





Krowa. Tego akurat mi nie brakuje, bo mam na nie stały widok. Nie wycięłam jej, bo stwierdziłam, że ładniej będzie się prezentować tutaj, a wycięta prędzej czy później się zgubi. Na tej stronie jest sporo łat, bo ma je nie tylko krowa, ale też strona i napis "KROWA". Poza kolorem brązowym są tu jeszcze dziwaczne niebieskie oczy oraz wymiona...







Zombie. Nie chciałam, by był aż taki straszny, aczkolwiek to zombie. Jest zielony i ma wielką nawet nie wiem jak to nazwać. Najbardziej jest mi szkoda  następnej strony, która bardzo ucierpiała. Oczywiście najbardziej w okolicach nosa. Ubrania mają dziury, ale wszystko wygląda fajnie. PS: Ten zombie nazywa się Ferdek.




Ostatnie zadanie. Mój własny układ słoneczny. Składa się z:
- Gwiazdy Madzikowskiej (ulubione kolory Madzi)
-Planety Books
-Planety Bibliotek
-Planety Logo Lego (jest zbudowana z klocków, a ja uwielbiam Lego)
-Gwiazdy Blue
-Ecńołs (SŁOŃCE od tyłu)

Mam nadzieję, że ta seria będzie się pojawiać częściej :).

 再见 (chiński)
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz