czwartek, 10 września 2015

Książka pod tytułem Robert Trojanowski #12

Dzisiejszy post będzie związany ze szkołą, która dopiero niedawno się zaczęła. Jestem zadowolona z efektów i mam nadzieję, że wam także spodoba się jakie miałam pomysły na zrobienie zadań :) Chciałam jeszcze dodać, że teraz w postach z Książki pod tytułem nie będzie tyle opisów tego, co zrobiłyśmy w poszczególnych zadaniach. Będą one krótkie, bo nie mamy za dużo czasu na robienie tego, ale będziemy się starały robić posty "rozpisane" :)

Wybrałam to zadanie, bo na początku roku szkolnego zazwyczaj staramy się być jak najgrzeczniejsi :) Zamiast ściąć rogi ja je pokolorowałam na różne kolory i przykleiłam aureolę z plasteliny. Zrobiłam makijaż "pani diabłowej", poprzerabiałam parę części i narysowałam serce na środku czoła. I gotowe! :)


 W tym zadaniu wydrukowałam strugaczkę i przykleiłam ją na złamany ołówek :) A na koniec ozdobiłam całą stronę.

To zadanie skojarzyło mi się ze szkołą, bo tam dużo kserujemy. Więc ja też skserowałam owcę, która posłużyła mi jako narzędzie to kolejnego zadania :)

Jak już pisałam powyżej skserowałam stronę z owcą i wkleiłam ją tutaj. Ozdobiłam litery i oczywiście wkleiłam kartkę z owcą :)

Pozdrawiam,
Madzia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz