niedziela, 16 sierpnia 2015

Książka pod tytułem tom II Robert trojanowski #7 Remont

Mam ostatnio urwanie głowy, bo się będę przeprowadzać i teraz tam remontujemy. Postanowiłam, więc, że odcinek będzie w tematyce remontowej i trochę też poprojektujemy :)
 
Na początek strona tytułowa. Nakleiłam tu po prostu serduszka, kilka naklejek i tyle. Chcę też powiedzieć, że mama też tom I i tam zrobiłam coś podobnego. W tym całym odcinku chciałam przeprowadzić remont i wyszło mi to.



Mój pokój będzie, a właściwie jest zielony i są w nim białe meble (jeszcze nie wszystkie). Ten pokój <- był w fatalnym stanie, pajęczyny, stare krzesło i dziury w ścianach. Więc ja pozaklejałam te dziury i pajęczyny. Wstawiłam też nowe okno. Pomysł na kolorystykę pomieszczenia wzięłam z katalogu, szukając pomysłu na mój pokój. Była to druga pozycja, która mi się podobała, więc ściany są pomarańczowe, różowe i kółeczka. Łóżko jest zielone z kolorową pościelą. Najbardziej komiczna jest komoda, taka jest krzywa i brzydka, że aż strach.
                                                      



Kolejnym zadaniem jest zaprojektowanie medalu. Postanowiłam, że na moim medalu będzie łóżko w tych samych kolorach co pokój w zadaniu powyżej. Medal nazwałam "Zaprojektowanie nory". Całą stronę ozdobiłam i to właściwie tyle.



No i ostatnie zadani, wybrałam je bo niektóre osoby mają  na ścianie swoich pokoi mają graffiti. Trzeba było tu też ruszyć trochę wyobraźnią. Całość przypomina kalejdoskop, Dorysowałam jeszcze wzór cegieł i to tyle.
Lamtumirë (albański)
Klaudia


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz