czwartek, 30 lipca 2015

Detektywów para - Jacek i Barbara Naszyjnik królowej Tydzień z Dariuszem Rekoszem #11

książki dla dzieci
ambelucja.pl
Ostatni (jeszcze nie) dzień TzDR. Napisałam jeszcze nie, bo już przy pierwszym poście myślałam żeby zrobić posta o Dariuszu Rekocszu. O jego życiu, wykształceniu i przede wszystkim o moich przemyśleniach o tym cudotwórcy.

Ale przechodząc już do recenzji to jest 22:36, ja przed chwilą skończyłam czytać tą  książkę (ale była bardzo fajna). Ostatnio cierpię na lenistwo (zaczęło się od spania do jedenastej), ktoś ma dla mnie jakąś radę? No dobra już piszę tą recenzje. Więc jest to trzecia część przygód Jacka i Basi. Do ich miasta ma przyjechać królowa (wiem, że walnęłam prosto z mostu). Dowiecie się o co chodzi jak przeczytacie, ale Elżbieta II ma przekazać kościołowi swój naszyjnik i ktoś chce go ukraść. Wszystkie ślady wskazują na szefa ekipy budowlanej pracującej w kamienicy. Sprawę dzieciom pomorze rozwikłać wujek Basi, Karol. Ale zakończenie...
Ilość stron: 88
Wydawnictwo: Dreams
Rok wydania:  2013
Cena: ok. 25 zł
Ocena: 10/10 (za zakończenie)
Z, z, z
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz