niedziela, 28 czerwca 2015

Książka pod tytułem tom II Robert Trojanowski #3 Miłych WAKACJI

Dzisiejszy post jest związany z WAKACJAMI, które tak właściwie zaczną się dopiero jutro, czyli w poniedziałek (weekend moim zdaniem nie zalicza się do WAKACJI :). Ale co tam powiedzmy, że już są. Mam nadzieję, że spodobają wam się zdjęcia. Miłych WAKACJI.
Nie wycięłam uśmiechu, bo mam już strasznie dużo bibelotów
włożonych za okładkę "Książki pod tytułem"

Zadanie, które powinnam wykonać na wiosnę,
ale co tam

To zadanie skojarzyło mi się z wakacjami,
bo dużo osób w tym czasie gra w piłkę

Piłka przyklejona muchą, bo w tym okresie
jest ich bardzo dużo

Nie ma to jak kąpiel w morzu w upalny
dzień

Druga część zadania


No co, kazali odsłonić nogi

Więcej książek na wakacje

WAKACJE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz