środa, 17 czerwca 2015

Książka pod tytułem Robert Trojanowski #5

Dzisiejszy post będzie związany z Dniem Taty :) Będzie także jedno zadanie związane z pogodą panującą w zeszłym tygodniu. Mam nadzieję, że spodobają się wam pomysły na zrobienie tych zadań, bo jestem z jednego szczególnie zadowolona i myślę, że wycinanie malutkich elementów nie poszło na marne ;)
Pozdrowienia,
Magda :)
PS Czekajcie w wakacje na specjalne serie na naszym blogu. Tym razem związane nie z Książką pod tytułem... :)
W chmurze zapisałam życzenia dla mojego taty



Nasz tata jest królem domu, świetne zadanie ;)

Korona z drugiej strony


Nie wiem dlaczego to zadanie skojarzyło mi się z Dniem Taty:)

Elementy do doklejenia


Często daje się kwiaty w takie święta jak to (nie wiem czy dałabym mojemu tacie róże :)


Zadanie, które od razu skojarzyło mi się z moim tatą, bo bardzo lubi komputery

Kursor, który był na kartce tylko ja go pokolorowałam

Kursory przed wycięciem

Zadanie związane z latem


Niestety przy wycinaniu kwiatek mi się zniszczył, a chciałam go przykleić do prezentu dla taty :(

Ostatki kartki

Upiększyłam ją czerwoną wstążką

Przykleiłam z tyłu logo moich ulubionych lodów i bardzo pasuje ono do nazwy książki :)

Świetne zadanie na Dzień Taty ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz