środa, 22 kwietnia 2015

Dziennik Cwaniaczka Szczyt Wszystkiego Jeff Kinney

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją już trzeciej części przygód Grega. Nie będę opowiadała wam tutaj dokładnie o czcionce obrazkach itp. bo w  recenzji drugiej części to opisałam ;) Powiem wam, że ta część dla mnie była najbardziej śmieszna. Co stronę miałam uśmiech na twarzy, a czasem nawet wybuchałam śmiechem. Książka oparta jest na tym, że tata Grega wpada na pomysł aby wysłać go do wojska. Chłopiec oczywiście robi wszystko aby temu zapobiec i ku mojemu zdziwieniu udało mu się to, chociaż rzadko coś było po jego myśli. Zakończenie było naprawdę świetne i myślę, że zachęca nas do przeczytania kolejnej części. Bardzo polecam tą książkę dla tych którzy lubią czytać i chcą przeczytać coś lekkiego jak i dla tych, którzy chcą zachęcić się do czytania :)
Ilość stron: 221
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Rok wydania: 2009
Cena: ok. 25 zł
Ocena: 10/10
Miłego czytania
Magda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz